W ramach kształcenia w tym zawodzie uczeń przeprowadza analizy marketingowe, opracowuje informacje niezbędnych do realizacji zadań reklamowych, przygotowuje wnioski z programów badań rynkowych, uczestniczy w rozmowach handlowych, wykonuje usługi reklamowe.
Przejdź na stronę naboru elektronicznego do tego oddziału
Jeżeli wybierzesz ten kierunek kształcenia, to:
- Dowiesz się, jak pozyskiwać klientów do współpracy z agencjami reklamowymi
i mediami, - Poznasz zasady świadczenia usług reklamowych,
- Będziesz stosował nowoczesne narzędzia, materiały wykorzystywane w reklamie,
- Poznasz zasady public relations i tajemnice kampanii reklamowej,
- Dokonasz samodzielnie analizy sytuacji firmy na rynku lokalnym
i międzynarodowym, - Będziesz umiał dobierać środki i nośniki reklamy,
- Zdobędziesz umiejętności nawiązania kontaktów interpersonalnych i prowadzenia negocjacji handlowych,
- Odbędziesz praktykę zawodową w podmiotach organizacji reklamy,
- Uzyskasz tytuł: Technik Reklamy!!!
W ramach zawodu Technik Reklamy uczeń zdobywa dwie kwalifikacje:
Kwalifikacja 1: Wykonywanie przekazu reklamowego
Kwalifikacja 2: Zarządzanie kampanią reklamową
UWAGA! NOWE MOŻLIWOŚCI DLA ABSOLWENTÓW TEGO KIERUNKU!!!
Absolwent szkoły ma możliwość podjęcia pracy w: agencjach reklamowych (na stanowisku agenta reklamowego, account manager, copywriter, art designer), agencjach public relations, działach marketingu i reklamy przedsiębiorstw produkcyjnych i handlowych, biurach ogłoszeń i działach promocji środków masowego przekazu, agencjach scenariuszowych, studiach graficznych, studiach produkcyjnych, agencjach ds. kontaktów z prasą i kształtowania opinii publicznej.